بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نوروزی:تعطیلات لیگ به نفع جباری است

سایت آبیته؛هر چه از لیگ دوازدهم گذشت بیشتر این واقعیت را باور کردیم که استقلال از نظر فنی متکی به جباری است. حتی جانواریو هم که گفته می‌شد جانشین خوبی برای آقامجتبی است نتوانست به خوبی جای شماره ۸ آبی‌ها را پر کند..

برخی هم معتقدند امیر قلعه‌نویی نتوانسته از جانواریو یا زندی به عنوان گزینه‌هایی برای جانشینی جباری بازی مطلوبی بگیرد. جباری یک عنصر گلزن در تیم فصل قبل بود اما تا به امروز نه جانواریو- به جز یک مورد که دروازه آلومینیوم‌سازی را باز کرد- و نه زندی نتوانسته‌اند در گلزنی موفق باشند. این وضعیت بار دیگر نگاه‌ها را متوجه جباری کرده است. حتی امیر قلعه‌نویی هم بیش از روزهای گذشته پیگیر وضعیت این بازیکن است. مجتبی کی می‌رسد؟! این سوال را دکتر امین نوروزی پاسخ می‌دهد: «تعطیلات به نفع جباری شده است. طبق محاسباتی که من انجام دادم مجتبی اگر دوران فیزیوتراپی را به خوبی جلو ببرد می‌تواند بعد از بازی با راه‌آهن در ترکیب استقلال قرار بگیرد.» نوروزی از نحوه جراحی مجتبی هم ابراز رضایت کرده و می‌گوید: «عمل بسیار خوبی انجام داد و نقطه آسیب دیده به خوبی ترمیم شد. مشکل خاصی وجود ندارد و مجتبی در خدمت استقلال خواهد بود.» به این ترتیب می‌توان گفت تنها کسی که از شنیدن خبر تعطیلی لیگ و لغو بازی با پیکان خوشحال است مجتبی جباری است البته امیر قلعه‌نویی هم کم بابت این موضوع شادمان نیست چون می‌تواند پس از طی شدن این بازه زمانی از وجود مرد شماره ۸ آبی‌ها در ترکیب اصلی استفاده کند. جباری تا به حال حتی یک دقیقه هم در ترکیب اصلی استقلال بازی نکرده و تنها هفته دوم در ترکیب ۱۸ نفره تیمش قرار گرفت و در آن بازی به میدان هم نرفت. بدون شک بازگشت جباری- اگر در شرایط آرمانی باشد- می‌تواند به بهبود وضعیت گلزنی استقلال کمک کند و استقلال را از وضعیتی که می‌بینیم بیرون بیاورد. تیم امیر قلعه‌نویی به لحاظ گلزنی یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های همه ‌ادوار لیگ است به طوری که تا هفته ششم تنها ۴ بار دروازه حریفان را باز کرده!

ای یادش بخیر؛در زمان اعتراض باشگاه نوشتیم که این تعطیلات بیشتر به استقلال کمک خواهد کرد و باعث میشه بازیکنان مصدوم تیم بتوانند به بازی های آینده تیم برسند! اما این بار خود قلعه نویی هم حالمون را گرفت چه برسه دیگر کاربران و هواداران!!!



نظرات شما عزیزان:

pariya
ساعت11:48---10 شهريور 1391
میسی که بهم سر زدی...
من عاشق استقلالم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,مجتبی جباری,مصدومیت,دکتر نوروزی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com